Blogger Backgrounds

Followers

SILA ISI FORM UNTUK ORDER. SEBERANG PERTANYAAN SILA EMAIL KEPADA kasniza_d@yahoo.com

Order/Booking Form

*
*
*
*
*
*
*
contact form faq verification image

Web form generated by 123ContactForm

Pembukaan semula blog nizascreative. Ini blog pertama mama niza sebelum Collection Kids & Baby. Suka2 buat blog je...tp, kali ni blog nizascreative akan memaparkan preloved, bundle dan baru untuk mummy, mama, ibu, umi, kakak dan ladies... Terima Kasih atas sokongan anda..

Info sebelum bershopping di sini...

1. Harga yang disiarkan tidak termasuk dgn bayaran pos penghantaran. 2. Barangan yang telah dibeli tidak boleh ditukar atau dipulangkan. Semua barangan yang dijual adalah baru dan terpakai yang telah di basuh kecuali baju yg ada tag. Baju-baju di sini branded dan berkhualiti. 3. Semua harga yang dipaparkan adalah harga tetap. Kecuali jika ada clearence sale. 4. Reservation/barang yang ditempah hanya akan valid dalam tempoh 5 hari sahaja. Jika tidak dibeli, ianya terbuka pada pembeli lain. 5. Hanya pembeli yang serius sahaja yang akan dilayan. 6. Penghantaran akan dibuat setiap hari jumaat dan sabtu sahaja. Sila pastikan pembayaran lengkap pada setiap hari khamis jika membuat order. 7. Segala kelewatan semasa penghantaran yang dibuat tidak akan ditanggung. Tracking number akan diberi melaui email atau sms. Sila semak dengan pejabat pos melalui internet atau talian 1-300-300-300 8. Email sahaja ke kasniza_d@yahoo.com untuk tempahan atau isi form order di atas
Mulai 1 Julai 2010, pos malaysia telah menaikkan harga kadar pos parcel. Jadi, kami menggunakan khidmat pos laju sahaja. Kadar pos seperti dibawah: Semenanjung (pos laju): 1kg pertama = RM6 (untuk setiap 500g selebihnya akan ditambah RM1.50) Sabah/Sarawak (pos laju): 1kg pertama = RM10 (untuk setiap 500g selebihnya akan ditambah RM2.50) ~Pembayaran boleh la dibuat melalui Maybank. No Akaun 159012756705. Jika ada pertanyaan boleh la email kepada kasniza_d@yahoo.com TERIMA KASIH KERANA SHOPPING DI SINI!

Thursday, November 3, 2011

New update!!!





04 November 2011


6.30 pm



No comments:

Post a Comment